Servei de pagament per mòbil
Oblida la cartera: paga totes les teves compres amb el teu mòbil
Amb la teva entitat del Grup Caixa Rural, ja pots sortir de compres sense efectiu i sense targetes.
Si portes el mòbil, portes diners.

Servei de pagament per mòbil
Amb la teva entitat del Grup Caixa Rural, ja pots sortir de compres sense efectiu i sense targetes.
Si portes el mòbil, portes diners.
Añade tus tarjetas y empieza a pagar con Samsung Pay.
Tienes las mismas coberturas que utilizando tu tarjeta física
Autoriza todos los pagos que hagas con tu huella o pin
Tu tarjeta se encripta en tu móvil y nunca se usa el número real
Si tienes un iPhone, podrás pagar tus compras con Apple Pay de forma rápida, cómoda y segura.
Añade tus tarjetas en muy pocos pasos
Acerca tu dispositivo al TPV y paga
Verifica tu compra con Face ID o Touch ID
Si tu teléfono es Android, podrás pagar con él en cualquier comercio con TPV Contactless. Para activar el servicio de pago móvil, descárgate la app de Google Pay y añade tus tarjetas de Caja Rural.
Paga en todos los comercios únicamente con tu móvil
Añade todas tus tarjetas de forma sencilla
Obtén descuentos y giftcards
Preguntes freqüents
Per descarregar-te l'aplicació de Ruralvía Pay només has d'accedir a Google Play o App Store des del teu dispositiu mòbil i indicar en el cercador “Ruralvía Pay”.
L'alta a Ruralvía Pay és molt senzilla. Només has de seguir dos senzills passos:
Si ets client de Caixa Rural, però no tens claus de Ruralvía, ves a l'oficina més pròxima per aconseguir-les.
Amb Ruralvía Pay tindràs sempre disponibles les teves targetes al mòbil per fer les compres còmodament, sense necessitat de portar-les a sobre i, a més, podràs consultar-ne els moviments sempre que ho desitgis.
També podràs enviar o sol·licitar diners de manera immediata als teus contactes (familiars, amics, etc.) que estiguin donats d'alta en el servei, sabent únicament el seu número de telèfon mòbil.
Ruralvía Pay és un servei totalment segur que compleix els estàndards més estrictes de seguretat. A més, per accedir a la informació dels teus comptes i targetes a Ruralvía Pay, ho hauràs de fer sempre amb el teu usuari i contrasenya, de manera que ningú que no sàpiga les teves claus hi podrà accedir.
I si et roben o extravies el mòbil, només has de trucar al telèfon 91 334 67 80 o al 900 822 670 per sol·licitar que bloquegin la targeta que tinguis vinculada al servei de pagament per mòbil, com ho faries avui si perds la teva targeta física.
Per poder fer pagaments amb mòbil en comerços, hauràs de descarregar-te l'aplicació Ruralvía Pay a través de l'App Store o Google Play, accedir-hi amb les teves claus de Ruralvía i donar-te d'alta en el servei de pagament en comerços, indicant-hi la targeta que vols vincular per fer les teves compres.
Si tens un dispositiu mòbil Android amb sistema operatiu igual o superior a 5.0 i amb antena NFC activada, ja no caldrà que utilitzis l'sticker de Ruralvía Wallet. Destrueix l'sticker, descarrega't la nova aplicació Ruralvía Pay i activa el servei de pagament per mòbil per començar a pagar sense sticker.
Si el teu mòbil no compleix amb les característiques esmentades anteriorment, caldrà que segueixis fent servir l'sticker de Ruralvía. No cal que en sol·licitis un altre, podràs fer-ho amb el que ja tens.
En tots els comerços que disposin de terminals de pagament amb la tecnologia sense contacte.
Un cop et descarreguis l'aplicació Ruralvía Pay i hi accedeixis amb les teves claus de Ruralvía, l'aplicació et mostrarà totes les targetes de Caixa Rural. No és necessari que les hi afegeixis tu mateix.
Accedeix al servei de pagament per mòbil de Ruralvía Pay i escull la targeta amb què desitges fer les teves compres. Aquesta targeta serà la que es faci servir de forma predeterminada per a totes les teves compres, sense necessitat d'haver d'accedir a l'aplicació cada vegada que facis un pagament.
A més, podràs modificar la targeta en qualsevol moment, amb l'opció de vincular i desvincular la targeta disponible en el servei de pagament per mòbil de l'aplicació
No, perquè totes les targetes de la teva cartera hauran d'estar associades al mateix DNI, passaport o NIE del titular.
No. A Ruralvía Pay només podràs tenir targetes de la teva entitat.
No. És un requisit imprescindible del servei disposar, com a mínim, d'una targeta de la teva entitat.
Sí. Amb Ruralvía Pay pots consultar els moviments de totes les targetes incloses a l'aplicació. Aquesta informació es mostrarà de forma instantània, després de fer una compra presencial en un comerç.
Bizum és el servei de Caixa Rural amb què podràs enviar, sol·licitar i rebre diners dels teus contactes, des del mòbil de manera immediata, sense necessitat de conèixer el número de compte del destinatari, simplement coneixent el seu número de telèfon mòbil i que estigui donat d'alta en el servei, sigui quina sigui la seva entitat financera (més del 95 % de les entitats financeres avalen el servei).
Pots consultar les entitats financeres associades a aquest servei a través de www.bizum.es
Aquest servei està disponible a través de la nova aplicació de Ruralvía Pay. Per la qual cosa, per poder fer-ne ús cal que et descarreguis l'aplicació des de Google Play o App Store, hi accedeixis amb les teves claus de Ruralvía i et donis d'alta en el servei.
L'alta a Bizum és molt senzilla. Un cop accedeixis a l'aplicació, prem en l'opció d'Enviar diners o Sol·licitar diners per iniciar l'alta en el servei. Et demanarem que escullis el número de compte que desitges fer servir a Bizum, que quedarà associat al teu telèfon mòbil. Si tens més d'un compte, podràs modificar-lo sempre que vulguis a través de la gestió de perfil.
Sí, quan accedeixis a Ruralvía Pay, detectarem que estiguis donat d'alta amb una altra entitat i podràs fer la portabilitat amb nosaltres i començar a fer servir Ruralvía Pay de seguida per enviar i rebre diners amb Bizum.
Cal estar donat d'alta a Bizum amb alguna entitat financera per poder rebre-hi diners.
T'enviarem una invitació per donar-te d'alta en el servei i que puguis rebre els diners.
Actualment, el servei Bizum de Caixa Rural és gratuït per als nostres clients.
Sí, el servei té els següents límits:
LÍMIT | IMPORT |
Import màxim per operació | 500 euros |
Import mínim per operació | 0,50 euros |
Import rebut per NIF i dia | 2.000 euros |
Nombre d'operacions rebudes per NIF i mes | 150 operacions |
Nombre de sol·licituds emeses per NIF i mes | 150 operacions |
Seas como seas, tenemos la tarjeta que necesitas.
Encuentra la tarjeta que mejor se adapta a ti con tan sólo 2 respuestas.